عروسک سنگ صبور

Wednesday, August 12, 2009

یادی از بلاگ نویس های قدیم

درست تو سال 83 بود که تصمیم گرفتمدردل هام رو بنویسم جایی که برام بمونه
اونروزا واقعن هیچی از بلاگ و بلاگ نویسی نمی دونستم
با پیشنهاد یه دوست با اینجا آشنا شدم و شروع کردم به نوشتن
بیشتر چیزها رو بلاگر ها یادم دادن
بعد یه مدت دوری گرفتاری و مشغله باز برگشتم اما می بینم جای بیشترشون خالیه
خیلی از قدیمیها یارای هم پای من دیگه نمی نویسن
حتی بلاگ هاشون دیگه وجود خارجی نداره و نمی دونم چطور پیداشون کنم
خالی از لطف نیست که شمعی به یاد عزیزشون هر جا که هستن روشن کنم و بگم که چقدر خاطره باهاشون دارم
-------------------------------------------------------------------------------------
-هانی عزیزم که خیلی چیزا یادم داد و هنوزم می نویسه

  • هانی

  • - دوستایی که همیشه با هم تبادل نطر می کردیم مثل:
    میوه ممنوعه

  • میوه ممنوعه


  • آبی

  • آبی


  • حیوان

  • حیوان

  • بی واژه

  • بی واژ


  • رویاهای من

  • رویاهای من


  • خرسو

  • خرسو


  • از اینا فقط میوه ممنوعه هنوز می نویسه

    یا علی چلچله با اون سبک نوشتن عجیبش

  • 4040


  • هذیانهای یک بیمار روانی- بردیا

  • هذیانهای یک بیمار روانی


  • بچه مخفی که کلی مینیمال نویسی یادم یاد و دلم واقعا واسش تنگ شده

  • بچه مخفی


  • نخود سیاه از اولین یارای من

  • نخود سیاه


  • زاغارت - روزبه که الحق بی رقیبه

  • زاغارت


  • من و او ندارم- وحید که هنوزم می نویسه

  • bye4ever


  • my idea about lifeمریم

  • my idea about life


  • بپش کور- آرش

  • تپش کور


  • مامان ویتایمن ث

  • Vitam C


  • یک پیرو از جنس احساس

  • یک پیرو


  • گفت بی گو- سامان

  • گفت بی گو


  • ری را

  • ری را


  • cantati

  • cantati


  • ستیغ

  • ستیغ


  • holycow

  • holycow


  • مصی

  • ولم کن

  • علیرضا

  • علیرضا

  • هزار و یک روزنه- نرگس

  • روزنه

  • نوستالوژیک- زهره

  • nostalogic


  • مینیمال که واقعا محشر بود

  • مینیمال


  • نازنین

  • فدائی


  • نفس سرد

  • نفس سرد


  • فاطی

  • فاطی


  • پوکر- یلدا

  • پوکر


  • سورئالیست

  • سورئالیست


  • دلتنگ - مهسا

  • دلتنگ


  • باشگاه ادبیات داستانی پندار که قسمت هایی از نوشته هام رو چاپ و نقد کرد
  • باشگاه ادبیات داستانی پندار

  • پیشگو

  • پیشگو


  • گلنسا
  • گلنسا


  • حاجی
  • حاجی


  • خاله سارا
  • خاله سارا


  • ویولت-من و ام اس که هنوزم مثل قبل می نویسه
  • violet


  • پوتین
  • پوتین

  • فصل خاکستری
  • فصل خاکستری


  • حرف های رپوش سرمه ای
  • حرفهای روپوش سرمه ای


  • پوریا
  • یک پوریا


  • آبان
  • پاییز 59


  • بوف تنهایی من
  • بوف تنهایی من


  • یلدا
  • یلدا من


  • و خیلی های دیگه...
    بیشتر این آدمها الان دیگه نمی نویسن
    جاشون واقعا خالیه هر کدوم به نوعی قلم خاص خودشون رو داشتن
    و از هر کدوم تجربه و چیز تازه ای یاد گرفتم.
    خودم وقتی پست های قبلی ام رو می خونم و کامنت ها مو کاملا متوجه می شم چقدر اونوقتها قلمم قوی تر و روان تر بود
    .
    posted by عروسک سنگ صبور at 11:42 AM

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home