عروسک سنگ صبور

Sunday, September 19, 2010

ماساژ

داشتم با خودم فکر می کردم که ای کاش مثل خیلی از فیلم ها یا سریال های خارجی که یه عده خانومه شاغل بعد از تموم شدن ساعت کاری با هم می رن سونا، استخر و ماساژ، ای کاش ما هم اینجا یک همچین جایی داشتیم!!! وقتی که این مسئله رو با چند تا دوست و آشنا مطرح کردم، یک سری گفتن استخر و سونا که هست اما جایی که ماساژ سنتر باشه یا ماساژ خوب داشته باشه نداریم، اکثر جاها ماساژ لاغری دارن که اونم با وردنه می افتن به جونت و جز کبودی و کوفتگی اثر خاصی نداره!!! بالاخره یک آدم فهیمی بین ما گفت چرا بابا همینجا تو تهران خودمون تو باشگاه انقلاب ماساژ سنتر زدن در سطح جهانی! من هم خوشحال و خندان شال و کلاه کردم و رفتم اونجا. خوب بسیار شیک و گوگولی مگولیانو بود. اول از مدل های ماساژ ها پرسیدم و یک خانومی که بیشتر شبیه یک مدل از اینایی که تو نمایشگاههای ماشین خارجی می زارن بود، با کلی آب و تاب گفت که از ماساژ سر گرفته تا کف پا، از ریلکسی تا لاغری و از روغن و بی روغن ولا غیر در برنامه شون دارن! بعد با یه نگاه عاقل اندر سفی به من گفت که چطور نمی دونستم که اینجا وجود داشته!!! و من گفتم ذیقه وقت!!! خلاصه بعدش رسیدیم به بحث شیرین قیمت و باربی جون فرمودن که از45 هزار تومن شروع می شه!!! من خیلی بلبلانه پرسیدم که Happy Ending چی داره یا نه؟؟؟ دخترک از همون نگاه قشنگ ها بمن کرد و من با یک لبخند پت و پهن گفتم خوب ماساژتون 20 تومن نه 25 تومن ف 20 تومن بقیه اش واسه چیه؟؟!! دخترک با غیض عجیبی توضیح داد که اونا نماینده یک شرکت ایتالیایی هستن و روغن هاشون در دنیا لنگه نداره، فقط اینا دارن، اگه بزنی به تنت ال می شه بل میشه! ما هم که بی سواد تا حالا هم پامونو اونورتر از دریا کنار که نذاشتیم سرمونو کج کردیم اومدیم بیرون!!! اما یکی نیست به این دخترک بگه دختر جان اگه یه روزی رفتی تبت دنبال پاستا با سس مخصوص نباش!!! ماساژ هم اصلش مال آسیا ، چین و تایلنده اگه می گفتی روغن های گیاهی تایلندی شاید قابل قبول تر بود!

اما خوب به هحال اینجا ایرانه ما خودمون دوست داریم تو پاچه مون بره و با خرسندی از خود بگیم که نه بابا این فرق داره!!!


posted by عروسک سنگ صبور at 9:06 AM

<< Home