عروسک سنگ صبور

Monday, March 07, 2011

اندر احوالات سفر بنده

بعضی از دختر چینی ها خیلی خوشگلن، قد بلند، خوش هیکل و بسیار خوش لباس. بسیار زیاد سعی می کنن که شکل دخترای امروزی و به سبک فشن های اروپایی باشن. البته بیشتر این دخترا ساکنین شهرای بزرگتر یا جاهایی که توریست و خارجی زیاد دارن هستن. عمدتا توی شهرهای کوچیکشون هنوزم دختر زشت ، کوتاه و بد قواره می شه دید اما اکثریتشون خوبن الان.
مردم شمال چین قد بلند و کشیده هستن و جنوبی ها کوتاه ترن.
متاسفانه اکثرن زبان بلد نیستن و همین ارتباط باهاشون رو سخت می کنه.
توی بارهای خوب همیشه تعداد زیادی از این دخترها دیده می شن که به دنبال پیدا کردن یک خارجی هستن چون خودشون هم خوب می دونن که خیلی از خارجی ها اینا رو دوست دارن و حتی با اونها ازدواج می کنن.
اما برعکسش پسر های چینی چندان جذاب نیستن، اکثرا خجالتی ان و شانسی برای خودشون در بین خارجی ها قائل نیستن!
با دو تا از همکارام که یکی آلمانی و یکی دیگه ایتالیایی بودن رفتیم کوکوپارک که تقریبا بهترین جا برای خارجی ها توی شنزن. اینجا پر از بار، دیسکو، کافه و رستورانهای خوب چینی ، کره ای و بین المللیه . توی این خیابون پر از خارجی هایی که واسه کار یا زندگی تو شنزن هستن. اکثر چینی ها تو این منظقه انگلیسی بلندن حتی راننده تاکسی ها که خیلی هم عجیبه!!!
اما نکته مهم این قسمت سفرنامه من مربوط می شه به گفتگوی من و همکارام در مورد دختری آسیایی.
اون رفیق آلمانی هیچ علاقه ای به این تیپ دخترها نداشت، اونها رو کثیف می دونست و می گفت ترجیح می ده از بی دختری بمیره تا با یک دختر چینی باشه!!!
در عوض گفت که توی آلمان مردهای آلمانی تمایل زیادی به زنهای ایرانی دارن و ازدواج بین مرد آلمانی و زن ایرانی جزو ازدواج های پایداره.
در اونور داستان رفیق ایتالیایی مون دخترهای چینی رو دوست داشت و سعی در پیدا کردن کیسی برای شبش داست... در یک حرکت ژانگولرز هم بمن گفت اونا رو دوست داره چون اکئرا شیو نمی کنن!!! و بمن گفت چرا شما ایرانی ها همتون شیو می کنید همیشه حتی مردهاتون هم اکثرا شیو هستن!!!!
بسی برام جذاب بود چون این دوستمون مدت زیادی توی ایران نبود و اینکه چطور آدمهای زیادی رو ملاقات کرده کلی جای سوال داشت!!!

پ.ن گیلدا عزیزم پستت رو خوندم اما هر کاری کردم نشد برات کامنت بزارم. من برای یک دوره کاری اومدم چین و زیاد فرصت پست نوشتن ندارم برام میل بزن باهم بیشتر گپ بزنیم امیدوارم همه چی خوب و روبه راه باشه.


posted by عروسک سنگ صبور at 5:42 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home