عروسک سنگ صبور

Friday, January 20, 2012

سلیقه



با دوستای نزدیک که توی جمعشون همیشه احساس امنیت کردم نشستیم، گپ می زنیم و پنجشنبه شب رو بدر می کنیم! بحث گل انداخته و من باز عین همیشه می گم دلم یه پسر هندسام قد بلند می خواد... یه نگاه به اطرافم می اندازم، همشون هندسام قد بلندن!
می گم دلم از این پسرای درشتی می خواد که تو بغلش گم بشم... باز نگاه می کنم همشون همین جوری ان!
می گم دلم یکی می خواد که نگاش پر از آرامش باشهف صداش آروم و گرم باشه.... همه اطرافیانم همین شکلی ان!!!

پس چرا من تنهام؟!!!
چرا هیچ کدوم از اینا یا حتی اونایی که بیرون از اینجان اون یکی نیستن که من می خوام؟!!!

فکر کنم باید سلیقه ام رو عوض کنم، پسر̦ سوییت̦ هندسام̦ قد بلند̦ مهربون که تو صداو چشاش آرامشه، اونی که منطقی̦ می شه باهاش رفیق بود و حرف زد، از همه چیز می تونه بدتر باشه!!! مگه همین آخری کم گازم گرفت...
باید دنبال پسر̦ قد کوتاه̦ عصبیه̦ تا مهربون که دنبال هیچ آرامشی نیست هیچی هم از منطق و بحث عقلانی سرش نمی شه بگردم این بار!!!


posted by عروسک سنگ صبور at 8:49 PM

<< Home