عروسک سنگ صبور

Saturday, June 09, 2012

یواشکی دوستم داشته باش، آدماي دنيـــــــاي من، چشم دیدن عشق رو ندارن!

ه دوستی دارم به اسم رکسانا، از اون شخصیت های عجیب روزگاره! یه دختر سرزنده، شاد، امروزی و موفق تو دنیای حرفه ایش. هم سن هستیم واز سالیان دور می شناسمش. همیشه برام عجیب بوده به علت داشتن رابطه اش با دوست پسرش. یه دوست پسر داره که فکر کنم حدود 6 یا 7 سالی هست با همن، پسره از یک خانواده کاملن مذهبیه، و رکسانا نه، پسره از همون ابتدای رابطه بهش گفته بود که من به خاطر خانواده ام به هیچ وجهی نمی تونم باهات ازدواج کنم و سر حرفش هم ایستاد! همیشه برام سوال بود که دختری تو این سن که همه موقعیت های زندگیش رو رد می کنه، می دونه که ته داستان چیه و خیلی هم منطقی قبولش کرده، تمام وقت، عشق و تفریحش با این آدمه ، واقعن چرا داره این کارو می کنه؟؟؟




کات: هیچ وقت تا زمانی که تو موقعیت کسی نباشیم نمی تونیم قضاوتش کنیم یا دلیل کارش رو بدونیم، الان به طرز بسیار غریبی تو موقعیت مشابهی هستم نه به اون شکل از یه نوع دیگه، اما وقتی به چرایی کارم فکر می کنم ، می بینم یه سری اتفاقات منحصر به فردی توی روابط هستند که فقط مختص همون رابطه اند، یه سری از اولین ها، یه سری تجربیات و خاطراتی که هیچ وقت از ذهن ات پاک نخواهند شد. توی دوره زمونه ای که به سرعت عطسه کردن آدما دارن بد و بدتر می شن یک آدم خوب به معنی واقعی کلمه خوب رو نباید از دست داد بزرگتری حسن این آدمها اینه که تو هم در کنارشون خوب و سالم می مونی درست عین سیب حوا!



posted by عروسک سنگ صبور at 11:00 AM

<< Home