عروسک سنگ صبور

Wednesday, July 27, 2005

:(


طفلک پوستم
از تماس با آدمها خراشیده شده
هرکجا هم به دنبال کرمی از جنس محبت گشتم
بی انصافها تقلبی اش را به من دادند
انگاری خراش هایش بیشتر شد
حتی گفتم خارجی اش را امتحان کنم
اما طفلک دلم ندانست که جنس خارجی برای خارجی خوب است!
یکی نیست به من بگوید
دختر تو که طاقت نداری چرا از خدا چیزی می خواهی که بعد حتی رویت نشود مثل قبل تر ها ر بزنی؟!!!
شاید باید کمی خشن تر شم
عین لیلا خانوم
به صورتش که رد خوشگلی جوونیش هنوز توشه وقتی نگاه می کنم
جای زخم سردی روزگار رو می بینم که از این زن نسبتاً پیر یه موجوده خشن ساخته
زنی که شاید مثل من روزی دنبال کرمی از محبت برای پوستش بوده
ولی تنها چیزی که نسیبش شد کرم تقلبی بوده!
همه هم می نالن
مردها از بی وفایی زنهایی که قبل ترا تو زندگیشون بودن
و زنها از بی مروتی مردای زندگیشون
کی تقصیر داره خدا می دونه!

posted by عروسک سنگ صبور at 2:45 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home