عروسک سنگ صبور

Monday, October 17, 2005

final project


درگیرم با پروژه پایان نامه
اول دلم می خواست فقط پاس بشه بره
اما حالا کاملا درگیرش شدم
هرچی بیشتر در موردش تحقیق می کنم و می بینم فرضیه ای که اول فقط همین طوری دادم به واقعیت نزدیکتر می شه ، انگاری بیشتر وادارم می کنه تا بیشتر و بیشتر در موردش تحقیق کنم.
خیلی جالبه ...
می رم توی کتابخونه ها ، سایت ها، مراکز مشاوره ، مراکز بازپروری...
یه عالمه تحقیق شده اما هیچکس محض رضای خدا یه راهکار یه پیشنهاد یه طرح بازپروری نداده
همش نظریه...
این همه روانشناس توی این کشورن اما همه دارن یا کار معلم تربیتی انجام میدن یا مشغول امور مشاوره ای هستن ، اونم مشاورایی که یادشون میره یه مشاور خوب باید بتونه خودش رو جای مراجع بزاره تا بتونه حل مساله کنه نه اینکه از راههای کلیشه ای استفاده کنه یا انقدر برخوردش بد باشه تا همه توی اجتماع از رفتن به مراکز مشاوره فرار کنن.
روانشناسها هم قسم سقراطی دارن اما توی قلبشون
اونایی که این کاره نیستن با اشتباهاتشون اصل روانشناسی رو زیر سوال نبرن که جامعه امروز بیشتر از هروقتی به روانشناسی نیاز داره با اینکه من به این اعتقاد دارم که:

Nobody can give u the meaning of your life.
It is your life…
The meaning has also be yours.
It is your life and is only accessible to you.
Only in living will the mystery be revealed to you.
But It is worthy to use the others experiences which are attained hardly…

posted by عروسک سنگ صبور at 12:13 PM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home